Volgers

donderdag 6 mei 2010

just magnolia


Ik ben vanochtend lekker met mijn buurvrouw wil die ook een blogje heeft,naar Doe@ding getuft
Na 3 dagen geen internet en 2 dagen echt keihard werken (je hebt er geen idee van hoe druk het is bij een benzine station vooral als je in je eentje staat)vond ik het tijd om mezelf is lekker in de watten te leggen.
Dus mijn buurvrouw opgetrommeld,nou die wou maar al te graag mee,die stinkerd was van de week ook al geweest GRR.
Terug gekomen nog even samen een lekker bakkie gedronken toen de rommel van 2 dagen opgeruimt en daarna lekker aan de knutsel gegaan.
Was ik lekker bezig met een kaartje voor een paar challanges kom ik er achter dat het donderdag is,en ik nog geen kaartje voor just magnolia gemaakt had.
Yja het is geen must, maar ik vindt het leuk om daar aan mee tedoen.
Nou ik heb nog nooit zo snel een kaartje gemaakt (nog geen 3 kwartier)en ik vind hem niet onaardig.
Ben soms 3 dagen aan het etteren met een kaartje en dan nog is het niet naar mijn zin.
Nou genoeg gewauwel,anders ben ik nog telaat hihi.Nou het kaartje is dus voor just magnolia
Het Papier is van Tilda en heet Seaside.
Het stempeltje Magnolia,ik heb haar jurkje wat glitters gegeven.
Een stukje lint uit het voorraadje
Wat roosjes,die op de foto donkerder zijn dan in het echt.
Wat hoedespeldjes.
Nou ik wens jullie nog een plezierige avond en misschien ga ik wel voetbal kijken,ben tenslotte toch een echte Rotterdamse.
XXX Heidy

13 opmerkingen:

Riet zei

Ohhh wowww Heidy,wat een schitterend kaartje,lief stempeltje.
En wat een mooi papier.

Liefs Riet.

Created by Linda zei

Hoi,
Leuk dat je mijn blog volgt!
Lief plaatje he?
Leuk idee om de jurk te benadrukken met glitter.
Mag ik jou iets vragen;
Ben net begonnen met mijn blog en zie dat iedereen candy's heeft staan om prijzen te winnen hoe krijg ik die op mijn blog geplaatst?
Groetjes Linda

Tineke's hobby zei

Het is een heel mooi kaartje geworden ik vind het stempeltje ook zo mooi.
Mooie kleuren en het papier is erg mooi
Groetjes Tineke

Mina zei

fabulous colourful Tilda Keidy, I love the lace its so pretty...thanks for joining in with the Just Magnolia challenge
Mina xxx

Wil zei

Hoi Buurvrouw,
Geweldig geworden hoor. Ik ben nog niet zover. IK heb nog niets gedaan met het nieuwe papier.
DE stempel is leuk he, Wil ik wel een keer van je lenen als het goed is.
Lieverd nog een fijne avond, misschien dat ik vanavond nog wat gaat zitten knutselen.

XXXXXXX Groetjes Wil

Leonie zei

Prachtig kaartje Heidy!! :-)
Ben je nog een beetje geslaagd bij Doe@ding? Zal vast wel goed gekomen zijn :D.

Groetjes,
Leonie.

Trudy zei

Het is een prachtig kaartje Heidy
en dat stempeltje is ook zo schattig!
Groetjes van Trudy

Lindsey zei

Three minutes!!!! That's amazing!!! Love the sparkly little Tilda and the papers are really pretty too. I hope you enjoy the football!
Hugs
Linds xx

Gemma zei

Hoi Heidy, je kaartje is schattig geworden, lief papier ook! Wat een superwinkel he Doe@Ding, ik word altijd zo hebberig als ik daar ben! Ben je erg chagrijnig dat Feyenoord verloren heeft? Groetjes Gemma

Astrid zei

Hoi,Heidy.
Super weer je kaart!!!En wat een snoepie die stempel.Ik heb ook al een paar nieuwe magnoliaatjes bestel.Ik heb ze helaas nog niet binnen. Ik hoop wel dat ze gauw komen.Doei tot later Astrid

creaties van jopie zei

hoi heidy leuk kaartje best leuk hè zo'n ritje naar doe ding maar wel gevaarlijk voor je portemonnee dag groetjes jopie

Sandra zei

je kaartje is echt prachtig geworden wat een geweldig stempeltje heb je ervoor gebruikt,
super
groetjes sandra

Jodie from Oz zei

Heidy, the card is magical, Tilda is so sweet and coloured so beautifully, and the papers lace and flowers are stunning. hugs Jodie from Oz