Volgers

zondag 12 februari 2012

Beetje laat

Goede avond

Beetje laat voor mij om nog iets te plaatsen,maar ik krijg net van mijn lieve blogvriendin Vicky tehoren dat google connect verdwijnd,dat houd in dat je je volgers niet meer kunt zien of niemand meer kunt volgen,zo ik heb een nieuwe link geplaatst op mijn blog,als je me wilt blijven volgen klik er dan op en maak erzelf ook eentje aan zodat ik jullie terug kan volgen,zou het verschrikkelijk vinden om jullie op deze manier uit het oog teverliezen.

Nog een fijne avond/nacht verder
XXX Heidy

6 opmerkingen:

Sapipzi zei

Ik heb me aangemeld als je volger (natuurlijk haha) maar hoe krijg ik ook zo'n "ding" op mijn blog?

groetjes Margo

chrilvian zei

nou wat raar ja
kun je nagaan dat sommige mensen veel geld uitgeven aan candies om volgers te krijgen...en dit is dan het resultaat, dat je er niks meer mee kunt doen?
ik zal me er vandaag ff inverdiepen, zit aan mijn laptoppie aan tafel en die doet het niet al te best
xxxxxxxx

Marlies zei

Goedemorgen Heidy, ik las net je berichtje en ben even aan het googlen geslagen toen kwam ik deze berichtje tegen

Google Friend Connect—Friend Connect allows webmasters to add social features to their sites by embedding a few snippets of code. We're retiring the service for all non-Blogger sites on March 1, 2012. We encourage affected sites to create a Google+ page and place a Google+ badge on their site so they can bring their community of followers to Google+ and use new features like Circles and Hangouts to keep in touch.

Als ik dit goed berijpt verdwijnt friends connect alleen bij de NON bloggers
Ik hoop het in ieder geval.

groetjes, Marlies

karen zei

Thanks Heidy I have done it and following you, couldnt miss out on your cards!!!! hugs Karenx

chrilvian zei

ik heb m er opgezet
het zou wel mooi zijn als het gewoon door gaat....zoals het is
ik krijg ook wel eens reacties van reclame via blog
en misschien bedoelen ze dat ook wel

arjette zei

Hoi hoi,

ik heb ook begrepen dat het is zoals Marlies zegt... dus geen paniek hoor!! LOL

gr. arjette.